Jak mohu zjistit a popsat chybu pro AITOM
Vytvoření nového požadavku (hlášení chyby) Vám zabere pouze několik málo minut, děkujeme, že věnujete maximální pozornost pro správné a vypovídající zadání nového požadavku.
Postupujte prosím podle následujících bodů
- Zkontrolujte verzi Vašeho operačního systému
- Zkontrolujte typ a verzi Vašeho prohlížeče
- V případě potřeby vytvořte printscreen udávané chyby
- Připravte si URL adresu udávané chyby (Např. http://www.aitom.cz/problemova-stranka)
Detailní popis zjištění chyby
1. Zjištění prohlížeče a jeho verze
1.1 Internet Explorer
- IE 8 a starší: Klikneme na ikonu “nápověda” (bílý otazník v modrém kruhu) > O aplikaci
- Internet Explorer > Otevře se okno s informacemi o prohlížeči.
- IE 9: Kllikneme na ikonu “nastavení” (ozubené kolo) > O aplikaci Internet Explorer >
Otevře se okno s informacemi o prohlížeči (viz. předchozí obr.)
1.2 Firefox
- Firefox 3.6 a starší: V menu vybereme “Nápověda” > O aplikaci Mozilla Firefox
- Firefox 4 a novější: Otevřeme menu kliknutím na oranžové tlačítko “Firefox! > vybereme “Nápověda” > O aplikaci Mozilla Firefox
1.3 Google Chrome
- Klikneme na ikonu “Klíč” (Přizpůsobení a ovládání Google Chrome) > O Google Chrome
2. Zjištění operačního systému
- Pokud používáte OS Wndows, můžete verzi zjistit kliknutím na “nabídku start” > pravým tlačítkem myši na “Tento počítač” > Vlastnosti > Otevře se okno s informacemi o vašem OS.
- Pokud neznáte svůj operační systém, pokračujte krokem 3.
3. Adresa a screenshot stránky, kde je chyba
- Zkopírujte URL adresu stránky z adresního řádku.
- Vytvořte screenshot stránky, kde se stala chyba. V malování také můžete vyznačit místo chyby. Pokud nevíte, jak vytvořit screenshot přečtěte si návod: Jak vytvořit screenshot?
4. Další informace
- Textový popis akcí, při kterých se chyba vyskytuje, např. stisknutí tlačítka “Následující” v košíku, vkládání zboží do košíku, atp.
- Pokud se vám chyba stane v košíku doporučujeme popsat:
- jaké zboží bylo v košíku
- zda jste využli slevu, bonusový program nebo slevový poukaz
5. Ukázka hlášení o chybě
- Prohlížeč: Firefox6.0.2.
- Operačnísystém: Windows XP Pro SP3
- URL adresa: http://demo.aitomshop.cz/kosik/doruceni-doprava
- Screenshot:
- Popis chyby:
- Při kliknutí na tlačítko “Další krok objednávky” zůstanu vždy na stejné stránce a nedaří se mi dostat na třetí krok “Osobní údaje”.
- V košíku mám 1ks zboží (Test produkt B)
- Nevyužívám žádné slevy.
Kam mohu hlásit chybu?
- helpdesk AITOM
- na e-mail radbych@aitom.cz
- Stáhnout dokument (PDF; 0,22kB)