AITOM

Jak mohu zjistit a popsat chybu pro AITOM

Vytvoření nového požadavku (hlášení chyby) Vám zabere pouze několik málo minut, děkujeme, že věnujete maximální pozornost pro správné a vypovídající zadání nového požadavku.

Postupujte prosím podle následujících bodů

  1. Zkontrolujte verzi Vašeho operačního systému
  2. Zkontrolujte typ a verzi Vašeho prohlížeče
  3. V případě potřeby vytvořte printscreen udávané chyby
  4. Připravte si URL adresu udávané chyby (Např. http://www.aitom.cz/problemova-stranka)

Detailní popis zjištění chyby

1. Zjištění prohlížeče a jeho verze

1.1 Internet Explorer

  • IE 8 a starší: Klikneme na ikonu “nápověda” (bílý otazník v modrém kruhu) > O aplikaci
  • Internet Explorer > Otevře se okno s informacemi o prohlížeči.

 zjisteni-chyby-IE1.jpg

zjisteni-chyby-IE2.jpg

  • IE 9: Kllikneme na ikonu “nastavení” (ozubené kolo) > O aplikaci Internet Explorer >
    Otevře se okno s informacemi o prohlížeči (viz. předchozí obr.)

zjisteni-chyby-IE3.jpg

1.2 Firefox

  • Firefox 3.6 a starší: V menu vybereme “Nápověda” > O aplikaci Mozilla Firefox
  • Firefox 4 a novější: Otevřeme menu kliknutím na oranžové tlačítko “Firefox! > vybereme “Nápověda” > O aplikaci Mozilla Firefox

zajisteni-chyby-firefox1.jpg

 1.3 Google Chrome

  • Klikneme na ikonu “Klíč” (Přizpůsobení a ovládání Google Chrome) > O Google Chrome

 zjisteni-chyby-chrome.jpg

2. Zjištění operačního systému

  • Pokud používáte OS Wndows, můžete verzi zjistit kliknutím na “nabídku start” > pravým tlačítkem myši na “Tento počítač” > Vlastnosti > Otevře se okno s informacemi o vašem OS.
  • Pokud neznáte svůj operační systém, pokračujte krokem 3.

3. Adresa a screenshot stránky, kde je chyba

  • Zkopírujte URL adresu stránky z adresního řádku.

    zjisteni-chyby-url.jpg

  • Vytvořte screenshot stránky, kde se stala chyba. V malování také můžete vyznačit místo chyby. Pokud nevíte, jak vytvořit screenshot přečtěte si návod: Jak vytvořit screenshot?

4. Další informace

  • Textový popis akcí, při kterých se chyba vyskytuje, např. stisknutí tlačítka “Následující” v košíku, vkládání zboží do košíku, atp.
  • Pokud se vám chyba stane v košíku doporučujeme popsat:
    • jaké zboží bylo v košíku
    • zda jste využli slevu, bonusový program nebo slevový poukaz

5. Ukázka hlášení o chybě

  • Prohlížeč: Firefox6.0.2.
  • Operačnísystém: Windows XP Pro SP3
  • URL adresa: http://demo.aitomshop.cz/kosik/doruceni-doprava
  • Screenshot:

zjisteni-chyby-web.jpg

  • Popis chyby:
    • Při kliknutí na tlačítko “Další krok objednávky” zůstanu vždy na stejné stránce a nedaří se mi dostat na třetí krok “Osobní údaje”.
    • V košíku mám 1ks zboží (Test produkt B)
    • Nevyužívám žádné slevy.

Kam mohu hlásit chybu?


Stránka se načítá...